تبلیغات :
 پزشکی - لوازم پزشکی - سربکوبی صنعتی و پزشکی - شیلدینگ mri - تجهیزات پزشکی دژپاد

روشن کننده طبیعی پوست – گل سرخ

sun-cream-flowerافراد زیادی در کشورهای مختلف هستند که به منظور روشن کردن پوست خود از انواع کرم های روشن کننده استفاده می کنند. ولی در حال حاضر به دلیل سرطانزا بودن مواد تشکیل دهنده این کرم ها ، بسیاری از کشورهای توسعه یافته اتحادیه ی اروپا ، تولید این کرم ها را در شرکت های لوازم بهداشتی و آرایشی ممنوع کرده اند و با اعلام هشدار نسبت به استفاده کرم های روشن کننده پوست ، استفاده از کاهش یافته است .

طبق تحقیقات بهترین و موثرترین کرم روشن کننده از گیاهان ، مخصوصا گل سرخ به دست می آید این تحقیقات که بر روی مردم آفریقای جنوبی انجام شده است . در این کشور خانم های سیاه پوست برای ممانعت از تیره تر شدن پوست خود راههای کاملا طبیعی بکار می گیرند .

برای مثال : دیده شده است در آفریقای جنوبی افرادی که در زیر نور شدید آفتاب مشغول به کار هستند ، برای جلوگیری از تیره شدن پوستشان برگ های گل سرخ را به صورت خود می مالند. که طبق تجربه تاثیر زیادی نیز داشته و از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری کرده و زیبایی چهره حفظ می شود .

نتایج پژوهش های انجام شده ، نشان می دهد استفاده از گل سرخ و عصاره ی آن بر روی پوست بسیار موثر بوده است. استفاده از این مواد به تدریج باعث روشن شدن پوست به طور طبیعی میشود و نه تنها عوارض منفی بر روی پوست ندارند ، بلکه موجب شادابی و سلامت پوست می شود.

نویسنده :admin
تعداد بازدید : 1563
 مقالات مرتبط :
 ارسال دیدگاه :

نام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ایمیل
وبلاگ
دیدگاه