تبلیغات :
 پزشکی - لوازم پزشکی - سربکوبی صنعتی و پزشکی - شیلدینگ mri - تجهیزات پزشکی دژپاد

نکات مهم در درمان انزال زودرس

انزال زودرس حالتی نسبی جهت حصول رضایت در برقراری ارتباط جنسی می باشد و تعریفی کاملا شخصی دارد و تا نزدیکی بین زن و مرد برقرارنشده و از شدت هیجانات جنسی یکدیگر اطلاعی نداشته باشند نمیتوان در مورد آن نظر داد ، چه بسا مرده در مدت کوتاهی ارضا میشود و همسر او باز هم سریعتر به اوج تحریک میرسد و هردو از این ارتباط لذت می برند ، در اینجا هرچند انزال در مدت ک.تاهی صورت گرفته اما نمی توان آنرا انزال زودرس دانست . لذا توصیه می شود جدا از هرگونه فشارها و تبلیغات سود جویانه محیطی با داشتن یک رابطه زناشویی صحیح ، در محیطی آرام و بدون استرس ، نسبت به این مسئله تصمیمی گرفته شود و یا درمانی شروع شود .

انزال زودرس حالتی نسبی جهت حصول رضایت در برقراری ارتباط جنسی می باشد و تعریفی کاملا شخصی دارد و تا نزدیکی بین زن و مرد برقرارنشده و از شدت هیجانات جنسی یکدیگر اطلاعی نداشته باشند نمیتوان در مورد آن نظر داد

در صورتی که اختلاف زمانی بین ارضا در مرد و زن زیاد باشد می توانید با بررسی عوامل و رفع مشکلات به درمان مناسب بپردازید .

الف ) از مهم ترین عوامل در داشتن یک رابطه جنسی مناسب و انزالی به موقع از سوی مرد ، نیازمند اعتماد به نفس کافی بدور از هرگونه پیش داوری و اطمینان از حصول نتیجه مطلوب درمانی می باشد . در این پروسه نقش همسر نیز بسیار حایز اهمیت خواهد بود و همکاری ، مشارکت و بردباری زن ، یک ضرورت مسلّم بشمار می رود .

ب ) همواره توجه داشته باشید که ارتباط جنسی مناسب و لذت بخش به دخول محدود نمی شود لذا بمنظور دور ماندن از تبعات این مسئله با کمی خویشتنداری و با کمی حوصله زمانی اقدام به دخول نمایید که هردو احساس کنید علیرغم به کار بستن تمام توان خود در معاشقه و انجام روشهای تحریکی مورد پذیرش خود و همسرتان ، باز هم حرف های عاشقانه ناگفته ای داری د که بیان آنها نیاز به برقراری رابطه نزدیکتری دارد که همان مقاربت و دخول است. تنها و تنها اگر همّت زوجین به ویژه مردان به هنگام همبستری ، آن باشد که بیشترین محبّت و لذّت را به شریک خود برساند، هردو از این رابطه لذت کافی خواهند برد و بعد از آن نیز در طول روز احساس سرزندگی خواهند داشت و در غیر این صورت این مسئله قابل حل و عواقب آن می تواند به بزرگترین چالش زندگی مشترک تبدیل شود .

نویسنده :admin
تعداد بازدید : 444
 مقالات مرتبط :
 ارسال دیدگاه :

نام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ایمیل
وبلاگ
دیدگاه