تبلیغات :
 پزشکی - لوازم پزشکی - سربکوبی صنعتی و پزشکی - شیلدینگ mri - تجهیزات پزشکی دژپاد

آمیزش جنسی در دوارن نامزدی

یک ازدواج درست و عقلانی با توجه به معیارهای اصولی علاوه بر تضمین تداوم زندگی می تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد معنوی انسانها داشته باشد . معمولا بسیاری از ویژگی های شخصیتی دختر و پسر پس از تغییر شرایط و نامزدی بروز نموده وحتی می توان این دوران را از حساس ترین دوره های آشنایی بحساب آورد .

عواقب آمیزش جنسی در دوارن نامزدی

رسوم ویژه در اقوام مختلف موجب شده والدین ، بخصوص والدین دختر نگران  هر گونه رابطه بین عروس و داماد تا شب عروسی باشند . که البته با انس گرفتن طرفین به یکدیگر کنترل احساسات و هیجانات روحی و روانی و برآورده نکردن نیاز جنسی بسیار مشکل خواهد بود و امری ستودنی و در خور ستایش شمرده می شود.

از نظر شرعی پس از جاری شدن صیغه عقد بین دختر و پسر، نگاه کردن به تمام بدن یکدیگر، شوخی و حتی نزدیکی و تماس جنسی حلال می باشد  لذا  اگر همسرتان در اموری غیر از همخوابی و ارتباط جنسی کامل ، با شما موافق و همراه است ، این واکنش بهترین نشانه علاقه ، محبت و بطور کلی ارج نهادن به شما می‌باشد.
اما همانطور که گفته شد

۱ – از طرفی بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی و سنت های قومیت ها معمولا خانواده ها ترجیح می دهند دخترشان تا قبل از شب زفاف و عروسی نزدیکی جنسی نداشته باشد و از طرفی دیگر توجه داشته باشید همانطور که قرار نیست در این دوران از یکدیگر دوری کنید و رابطه شما با همسرتان در حد رابطه خواهر و برادری نگه داشته شود و باید به یکدیگر نزدیکتر شوید و به هم عشق بورزید.لازم است حد و حدودی برای ارتباط خود قایل شوید .

دوران دوران نامزدی و عقد دورانیست که طی آن روابط عاطفی بین شما و همسرتان شکل می گیرد و به اوج می رسد. دوران عقد در واقع دورانی است که شما به لطف ارتباط بسیار نزدیک با همسرتان ، شناختی نسبتا کاملتری به دست می آورید که صرف نظر از لذت با هم بودن ، شاید بتوان گفت هیچ کس دیگراز نزدیکان او نتواند به این حد شناخت برسد.اگرارتباط جنسی در این دوران کنترل شده و خفیف باشد می تواند به شکل گیری و ظهور احساسات و تسریع در این روند شناخت کمک زیادی نماید .

لذا توصیه می شود بر باورهای همسرتان احترام بگذارید و این لذت جنسی را به زمان خود واگذار نمایید چرا که خاطرات تلخ و شیرین در این دوران از ماندگاری بسیار بالایی حتی تا آخرین لحظات عمر بر‌خوردار است و می تواند این باور را در او ایجاد نماید که هدف شما تنها ارضای جنسی بوده و توانایی کنترلی در برابر این غریزه  خدا دادی ندارید . حتی اگر آنرا به زبان نیاورد و به اصرار راضی به آن شود و به آن تن دهد . و در صورتی که شرایط برای شما بسیار سخت شده می توانید با کوتاه نمودن این دوران زندگی مشترک خود را شروع نمایید .

۲ – احتمال بارداری در دوران نامزدی و به تبع آن برپایی جشن عروسی با وضعیت بارداری ، شکم برامده و یا وجود فرزند با وجود باکره بودن دختر قبل از آشنایی .

که در این صورت مطمعنا حالت روحی و روانی شما با زمانی که پس از یکسال از شب عروسی صاحب فرزند شوید متفاوت خواهد بود

۳ – از همه مهمتر احتمال بروز مشکلات و شرایط جدی در دوران نامزدی که منجر به جدایی شود

از آنجا که احتمال این موضوع وجود دارد که  خدایی ناکرده در دوران نامزدی به این نقطه برسید که در انتخاب خود دچار اشتباه شده اید و با تصمیمی عقلانی نامزدتان را برای زندگی مشترک مناسب نمی دانید و باور دارید به صلاح هر دوی شماست که از یکدیگر جدا شوید ، آیا فکر نمی کنید بهتر است پیش از این جدایی ، تماس جنسی سخت صورت نگرفته باشد ؟

بنابراین صمیمانه توصیه می کنیم دراین دوران نامزدی ( بعد از محرمیت تا قبل از عروسی و رفتن زیر یک سقف ) با کمی کنترل و اراده از برقراری رابطه جنسی و نزدیکی با همسر خوداری کنید و آنرا تا شب زفاف عقب بیندازید.

به هر حال اگر نیاز به آمیزش جنسی در این دوران از حد گذشته و با توجه به تمامی مطالب گفته شده باز بر این اقدام اصرار دارید و هردو راضی به تماس جنسی هستید راه های پیشگیری از بارداری را به طور کامل مطالعه نمایید

نویسنده :admin
تعداد بازدید : 43946
 مقالات مرتبط :
 ارسال دیدگاه :

نام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ایمیل
وبلاگ
دیدگاه