تبلیغات :
 پزشکی - لوازم پزشکی - سربکوبی صنعتی و پزشکی - شیلدینگ mri - تجهیزات پزشکی دژپاد

آرامش جنسی – ذهنیت های اشتباه زناشویی

بسیاری از خانم ها به دلیل لذت نبردن از رابطه ی جنسی با همسرشان تندخو و عصبی هستند . رابطه ی جنسی بین زوجین باید به گونه ای باشد که هر دو طرف همزمان لذت برده ، برای ادامه ی کار هیجان بیشتری داشته باشند و چون در اکثر مواقع خلاف این امر پیش آمده است اکثر خانم ها از رابطه ی جنسیشان ناراضی هستند.

آرامش جنسی - ذهنیت های اشتباه زناشویی

پرسش این سوال که آیا در مورد رابطه ی جنسی با همسرتان رضایت دارید یا نه ؟ آشفتگی های متفاوتی در خانم ها به وجود می آورد.

آرامش و تنش تنها توسط ۱۰ درصد از خانم ها به خوبی هدایت می شود.آموزش این موضوع که در حین رابطه ی جنسی چطور می توان بین آرامش و تنش تعادل ایجاد کرد از نکات حایز اهمیت می باشد

چگونه یک خانم در آن واحد می تواند ، هم آرام باشد و هم تحت فشار ؟

میوتونیا نام علمی تنش عضلانی می باشد. تنش عضلانی نوعی از هیجان است که خانم ها را به ارگاسم یا همان اوج لذت جنسی می رساند. این تصور اشتباه که در رابطه ی جنسی فقط باید آرام بود و دراز کشید در بسیاری از خانم هایی که طعم ارگاسم را نچشیده اند وجود دارد. این خانم ها شنیده اند که در طول رابطه ی جنسی حفظ آرامش اهمیت دارد ولی اینکه چگونه و در کجا باید از آن بهره ببرند را دقیق نمی دانند.

زمانی که بدن باید به آرامش برسد

منظور از آرامش ، آرامش ذهنی است. در حین رابطه ی جنسی بهتر است تمام حواس خانم ها متوجه احساسشان باشد ، نه اینکه دائم خود را زیر سوال ببرند و نگران باشند.

انزال زودرس در آقایان

انزال زودرس هیچ تأثیر بدی بر بدن ندارد و مشکل چندانی را در روابط زناشویی ایجاد نخواهد کرد. انزال زودرس را می توان با داروهای موجود ، تحت نظر پزشک متخصص درمان کرد.

اندازه و سایز دستگاه تناسلی آقایان

مسئله ی عدم شناخت افراد نسبت به اندام جنسی خودشان ، مشکل دیگری است که در بهداشت جنسی به آن اشاره شده است. این مسئله باعث می شود در برقراری رابطه ی جنسی نوعی شرم و خجالت بین زوجین به وجود بیاید که بسیاری از این مشکلات به دلیل تبلیغات بی پایه و اساس ماهواره ای می باشد که در جامعه ی ما استاندارد ها را به هم ریخته است. کار این تبلیغات بی اساس تلقین مشکل به مردم و دادن راه حل غلط به آنها می باشد.

بسیاری از افراد باید بدانند که مشکل خاصی ندارند و این تنها تبلیغات رسانه ای است که در آنها احساس وجود مشکل القا نموده . برای مثال : ذهنیت اندازه ی دستگاه تناسلی آقایان بشترین بیشترین عامل مراجعه افراد به پزشک می باشد و عامل شرم ، خجالت و حتی سرخوردگی آقایان در رابطه ی جنسی می شود . در صورتیکه احتمال وقوع این مشکل ۱ در ۱۰۰۰ است و این ارقام خبر از نادر بودن این بیماری می دهند اما در ماهواره بطور گسترده القا می شود در ۷۰ درصد آقایان این مشکل وجود دارد .

و حتی در صورت وجود این مشکل ، با یک جراحی ساده به راحتی قابل درمان خواهد بود . در حالیکه در تبلیغات ماهواره ای به نکات بی اساسی اشاره می شود.

نویسنده :admin
تعداد بازدید : 756
 مقالات مرتبط :
 ارسال دیدگاه :

نام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ایمیل
وبلاگ
دیدگاه