تبلیغات :
 پزشکی - لوازم پزشکی - سربکوبی صنعتی و پزشکی - شیلدینگ mri - تجهیزات پزشکی دژپاد

بهره برداری از بزرگترین آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و بهداشتی کشور

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران ٬ از بهره برداری بزرگترین آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و بهداشتی کشور در سال ۹۰ خبر داد .

محمد شمس اردکانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا : این آزمایشگاه کنترل مواد غذایی بزرگترین آزمایشگاه از نوع خود، در کشور است که دارای مدرنترین تجهیزات و دستگاهها مجهز شده است

وی با بیان اینکه دسترسی آسان، سریع و راحت مردم به دارو از مهمترین برنامه های معاونت غذا و داروی دانشگاه در سالجاری است ، افزود: تلاش ما بر این است که در بحث نظارت و بازرسی، با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های منطقی و علمی ، تضمین کیفیت مطلوب فرآورده‌های دارویی را در حیطه وظایفی به صورت مطلوب اجرا کنیم .
شمس اردکانی ، حمایت‌های قابل توجه مسوولان وزارت بهداشت، در سالهای اخیر را موجب افزایش خدمت رسانی به مردم دانست و گفت : با تهیه و آماده‌سازی نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزارهای مربوطه، خدمت رسانی به مردم سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می شود که این نوع خدمت رسانی منجر به تولید و ساخت بعضی از دستگاه‌ها برای نخستین بار در کشور شده است.
وی افزود: دستگاه توزیع کننده متادون مایع که در حال حاضر در یکی از مراکز ترک اعتیاد مورد استفاده قرار گرفته و ساخت ترالی هوشمند توزیع دارو در بخش های بیمارستانی که بزودی در یکی از بیمارستانهای دانشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت از برنامه های معاونت غذا و دارو دانشگاه در سالجاری است .
شمس اردکانی ،انجام طرح‌های پژوهشی مبتنی بر نیاز‌های جامعه در زمینه‌های دارو ، مواد غذایی و آشامیدنی ، بهداشتی و آرایشی و همچنین مسایل مربوط به آزمایشگاه کنترل غذا را از زیر ساختهای برنامه‌های امسال بیان کرد .

به گفته وی ، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اجباری کردن بارکد بر روی مواد غذایی ، از تولید غیر مجاز آن جلوگیری و با افزایش حجم کار در حیطه کنترل مواد غذایی ، تضمینی برای محصولات با کیفیت در بازار داشته باشد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهیه و تولید نرم‌افزار‌های تکمیلی و ارایه راهکار‌هایی برای کاهش مراجعات مردم به اداره های تابعه معاونت غذا و دارو که نیازمند دریافت خدمت هستند را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سالجاری عنوان کرد.
منبع :

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۳۰۳۱۹۳۶۹

تعداد بازدید : 841
 مقالات مرتبط :
 ارسال دیدگاه :

نام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ایمیل
وبلاگ
دیدگاه